Soluție ideală pentru restaurante de tip fast-food, care constă în instalarea unui terminal ce funcționează precum o casierie, unde clientul poate consulta meniul și în urma selecției face plata cu cardul sau cash. Comanda se transmite instant către bucătărie, iar apoi clientul o ridică în baza bonului emis, urmarind in tot acest timp progresul pe ecranul de informare. Easy Pay oferă soluția completă pentru ca tu să îți eficientizezi business-ul și să îți crești profitul.
Soluție destinată sălilor de fitness, care constă în plata si accestul clientilor prin intermediul terminalului si al turnichetilor. Funcționează precum o casierie, este disponibil 24/7, iar clienții își pot selecta tipul de abonament pentru care pot face plata cash sau cu cardul. Accesul in sala se efectueaza în baza valabilității abonamentelor.
Sistem de bariere cu camere LPR, care funcționează pe baza recunoașterii numerelor de înmatriculare și nu necesită consumabile (bilete, etc.). La acest sistem se adaugă un terminal de plata utilizabil in interior sau in exterior, acesta fiind conceput să reziste condițiilor meteorologice și vandalismului. Acest sistem este destinat în special spațiilor de parcare cu plată, dar se poate folosi și în regim privat sau mixt.
Terminalul pentru efectuarea procesului de check in si check out in regim hotelier exclusiv de catre clienti, eliminand receptia. Terminalul are posibilitatea de a permite accesul în camerele disponibile pentru cazare și de a încasa plățile aferente perioadei de cazare prin card sau numerar. De asemenea, se poate sincroniza cu programările venite din mediul online.
Terminalul de plata special conceput pentru a incasa sumele aferente alimentarii cu carburant in statiile peco. Functional indoor si outdoor, 24/7, acesta este operat exclusiv de catre clienti, nefiind necesara casieria sau paza umana. Plata se efectueaza in avans pentru carburantul solicitat, la pompa disponibila care este eliberata imediat dupa confirmarea platii.
Kiosk-ul care face parte din echipa HR și rezolvă cu succes problemele legate de lipsa de personal sau un departament supra-aglomerat, cu timp limitat.
Recomandat corporațiilor, fabricilor și companiilor cu un flux mare de personal, kiosk-ul echipat cu card reader și imprimantă A4 oferă angajatului toate informațiile legate de contractul de muncă și acte adiționale, situația zilelor de concediu, cereri de concediu de odihnă sau medical, fluturaș de salariu, istoricul veniturilor sau adeverințe.
EasyPay System, companie infiintata in anul 2010, cu un start up de exceptie in domeniul terminalelor, a dezvoltat incepand din momentul infiintarii o intreaga retea de terminale de plata de tip self service, urmata de campanii de educare a clientilor in privinta utilizarii acestora, dar si campanii de marketing ce ajuta la o imagine strategic pozitionata in aceasta piata in continua ascensiune.
EASYPAY SYSTEM SRL
Cod Unic de Înregistrare: 26858114
Nr. Înmatriculare: J40/1794/2012
Stam conectati
Contact
Departamentul de vanzari Romania - Florentina Ispas